League of Legends Yeni Yama Yayınlıyor!

0
682

League_of_Legends_yama_draven

Bildiğimiz üzere dünyada oldukça popüler hale gelen League of Legends, her hafta durmaksızın yaptığı yeniliklerle oyuncuların sıkılmadan oyun oynamalarına olanak sağlıyor.

Bugün ise yapılan yama açıklamasında bazı karakterler ve itemler için değişikliklere gidilmiş. Bunların başında karakter olarak Draven ve LeBlanc skillerinde biraz değişiklikler gözümüze çarpıyor. Bir diğer değişiklik ise totem ve kahin karşımlarında.

Yamayla beraber bir de yeni video yayınlandı. Yapılan değişikleri ve yayınlanan videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Brand

  • Alev Sütunu
    • Mana bedeli 70/80/90/100/110’dan 70/75/80/85/90’a düşürüldü
  • Yangın
    • Mana bedeli 60/65/70/75/80’den 70/75/80/85/90’a çıkarıldı
  • Volkan
    • Mana bedeli 100/150/200’den 100/100/100’e düşürüldü

Corki

Corki hakkındaki yaygın şikâyetlerden biri, Fosfor Bombası’nın mana bedelinin çok kısıtlayıcı oluşuydu. Ancak yeteneklerine baktığımızda, Fosfor Bombası’na karşı yapılacak hamlelerin azlığının dengelenmesi için, bu yeteneğin pahalı olması gerektiğini görüyoruz. Bu nedenle mana kısıtlamasını azaltmak adına diğer yeteneklerinin bedelini düşürmeyi seçtik.

  • Valkyrie
    • Mana bedeli 100’den 50’ye düşürüldü
  • Füze Salvosu
    • Mana bedeli 30/35/40’tan 20’ye düşürüldü

Draven

Tatmin edici bir oynanış açısından pek de katkısı olmadığından, Draven’ın oyunun başlarında pasifinden elde ettiği hasar çıktısını düşürdük. Ne yazık ki bu sayıları dengelemek için pasif hasarını tatmin edicilikten çok daha uzak bir dereceye çekmemiz gerektiğini fark ettik. Onun yerine Draven’ın pasifini tamamen yenileyerek, şu anki oynanışını destekleyip öyle bir hale getirdik ki… rakipleri bile takdir etmekten kendini alıkoyamadı: Draven Ligi’ne hoş geldiniz.

  • Draven Ligi (Yeni Pasif)
    • Draven bir Dönen Balta yakaladığında ya da minyon veya yaratık katlettiğinde, bir Hayranlık yükü elde eder. Draven bir rakip şampiyon katlettiğinde, Hayranlık yüklerinin yarısını kullanır ve kullanılan yük başına 3 altın kazanır. Draven öldüğünde sahip olduğu Hayranlık yüklerinin yarısını kaybeder.

Evelynn

  • Azabın Kucağı
    • Evelynn sadece büyü kalkanına sahip hedeflere vurduğunda Doymuş güçlendirmesinin ve görsel efektinin belirmesine yol açan bir hata giderildi (sadece görsel değişiklik)

Hecarim

  • Galeyan
    • Mana bedeli 25’ten 24/28/32/36/40’a yükseltildi

Janna

  • Muson
    • Güçlendirme simgesi geri sayımının, 4 saniyelik odaklanma süresine uymamasına yol açan bir hata giderildi

Jayce

Jayce’in Hızlandırma Geçidi’nin bekleme süresini arttırarak, Şok Patlaması + Hızlandırma Geçidi kombosunun etkisini korurken, dürtme ve çatışmadan ayrılma potansiyeli dengelendi. Bunun yanında, oyunun ilerleyen safhalarında her Şok Patlaması hızlanmayacağından, yeteneğin taban hızını arttırarak tek başına beceri atışı olarak daha iyi olmasını sağladık.

  • Şok Patlaması
    • Temel atış hızı 1350’den 1450’ye çıkarıldı (Hızlandırılmış Şok Patlaması atış hızı aynı kalıyor)
  • Hızlandırma Geçidi
    • Bekleme Süresi 14/13/12/11/10 saniyeden 16 saniyeye çıkarıldı

Kayle

  • Haklı Öfke
    • Alan etkisi artık kuleleri etkilemiyor

Kennen

Yordle- yapımı shurikenler fazla sivri ve keskin görünüyordu; biz de Kennen’in sahip olduğu takım savaşı potansiyelini göz önüne alarak oyunun başlarındaki koridor zorlama özelliğini biraz dengeledik.

  • 1. Seviyedeki Taban Saldırı Gücü 54.6’dan 50.5’e düşürüldü.
  • Fırtına İşareti
    • İşaret süresi 8 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü

LeBlanc

LeBlanc’ın Taklit büyüsü, bir karar noktasından çok Sükut Mührü’ne sahip biri için tek atış aracıydı. Bu değişiklikler, Taklit’i diğer yeteneklerle aynı derecede ilginç kılma amacı taşıyor. Örneğin, Taklit edilen yetenekler taban büyüyü kuvvetlendirmek yerine kendilerine ait bir taban hasar verecek. Bu, oyuncuların Taklit’i Sükut Mührü için saklamak yerine 6. seviyede daha yaratıcı şekilde kullanmaları anlamına geliyor. Ek olarak, Sükut Mührü artık başlangıçta daha az hasar verecek ama patlamayla daha fazla hasar verip LeBlanc’ın birden fazla yetenek etkileşimi özelliğini vurgulayacak.

  • Ayna Görüntüsü
    • Ayna Görüntüsü artık hareketsiz durmak yerine kaçmaya çalışacak
  • Sükut Mührü
    • Mana bedeli 70/75/80/85/90’dan 50/60/70/80/90’a düşürüldü
    • Hasar hem ilk vuruş hasarı hem de işaret patlama hasarı için 55/80/105/130/155 (+0,4 Yetenek Gücü) olarak değiştirildi
      • Vuruş hasarı 70/110/150/190/230 (+0,6 Yetenek Gücü) idi
      • İşaret hasarı 20/40/60/80/100 (+0,2 Yetenek Gücü) idi
    • Susturma süresi 2 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü
  • Vurkaç
    • Bekleme Süresi artık ilk konuma döndükten sonra değil, büyü gerçekleştirildiğinde başlıyor
    • Mana bedeli 80’den 80/90/100/110/120’ye çıkarıldı
    • Vurkaç’ın savaş sisinde görünür olmasına yol açan bir hata giderildi
  • Hayali Zincir
    • Yavaşlatma süresi (ve sabitlemeye kalan süre) 2 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü
    • Yerine sabitleme süresi 1/1,3/1,6/1,9/2,2 saniyeden 1,5 saniyeye getirildi
    • Bekleme Süresi 10 saniyeden 14/13/12/11/10 saniyeye getirildi
  • Taklit
    • Mana bedeli 100/50/0’dan 0’a getirildi
    • Taklit edilen tüm yetenekler artık taban büyü hasarını güçlendirmek yerine kendi taban hasarını veriyor
  • Taklit: Sükut Mührü
    • Artık bir kez vurduğunda, bir kez de işaret patlarsa 100/200/300 (+0,65 Yetenek Gücü) hasar veriyor
  • Taklit: Vurkaç
    • Bekleme süresi artık ilk konuma döndükten sonra değil, büyü gerçekleştirildiğinde başlıyor
    • Artık vurduğunda 150/300/450 (+0,975 Yetenek Gücü) hasar veriyor
  • Taklit: Hayali Zincir
    • Artık bir kez vurduğunda, bir kez de hedef yerine mıhlanmışsa 100/200/300 (+0,65 Yetenek Gücü) hasar veriyor

Malzahar

  • Hiçliğin Çağrısı
    • Artık tüm hat üzerinde doğru şekilde görüş sağlıyor
    • Hasar gören hedefler artık hep görünür olacak
  • Lanetli Kehanet
    • Artık öldükten sonra da hareket eden bir şampiyon (örn. Karthus, Kog’Maw, Zyra, vb.) üzerinde etkinken başka birime geçecek

Master Yi

  • Çift Saldırı
    • Guinsoo’nun Hiddeti’nin doğru şekilde 2 yük vermesini önleyen bir hata giderildi

Morgana

  • Karanlık Esaret
    • Karanlık Esaret’in gizlenmiş Şampiyonları doğru şekilde kıstırmasını önleyen bir hata giderildi

Nasus

  • Sömürü Darbesi
    • İlave hasar artık Nasus üzerinde bir güçlendirme olarak görünüyor

Nautilus

  • Demir At
    • Artık bazı duvarlardan geçmiyor

Nunu

Tüket’in toplam hasarını azaltarak, birinci kademede Çarp’tan daha fazla hasar vermesini önledik.

  • Seviye başına Can değeri 108’den 96’ya düşürüldü
  • Tüket
    • Hasar 600/700/800/900/1000’den 500/625/750/875/1000’e düşürüldü

Orianna

  • Komut: Koru
    • Orianna artık dost bir Şampiyona bağlıyken Top’un döneceği mesafeyi gösteren bir pasif mesafe göstergesine sahip.

Pantheon

  • Mızrak Atışı
    • Mızrak Atışı’nın, %15 Can değerinin altındaki bir rakibe vururken ilave Kritik Vuruş hasarı ile ölçeklenmesini önleyen bir hata giderildi

Riven

  • Kırık Kanatlar
    • 3 vuruştan fazlasını zincirleme yapmayı mümkün kılan bir hata giderildi

Shen

  • Ki Saldırısı
    • Oyunun başında görsel efektin düzgün görünmesini önleyen bir hata giderildi

Shyvana

Alevli Nefes’i hedef denetimi ve ormanı daha hızlı temizlemek için yararlı bir araç olarak konumlandırırken, otomatik saldırılarla takip edildiğinde daha tankımsı savaşçılara karşı bir “tüketme” yeteneği olarak kullanılmasını vurguluyoruz. Ayrıca Shyvana’nın Ateş Burgacı yeteneğinde uzun süredir var olan ve Ejder biçimindeyken saldırı gücüyle ölçeklenmesini önleyen bir hatayı da düzelttik. Bu düzeltme – artan hiddet kazanımı ve azalan hiddet erimesi ile birlikte – ona oyun sonu takım savaşlarında yardım edecek. Son olarak, önceki pasif etkilerinin tanımlarını yeni yetenek ipuçlarına taşıyarak bilgiyi topladık.

  • Ejderkanı Hiddeti- Yenilendi. Ejderkanı Hiddeti etkileri ilgili yeteneklere taşındı.
  • Ejderkanı – 5/10/15/20 Zırh ve Büyü Direnci kazanır. Bu bonuslar Ejder Biçimi’nde iki katına çıkar.
  • Alevli Nefes
  • Artık Zırh değerini %15 azaltmıyor
  • Artık ilk hedefte durmak yerine isabet ettiği tüm birimlerin içinden geçiyor
  • Zayıflatma süresi 4 saniyeden 5 saniyeye çıkarıldı
  • Hasar 80/125/170/215/260’tan 80/115/150/185/220’ye düşürüldü
  • Zayıflatılmış hedeflere vuruş anında gelen büyü hasarı, Alevli Nefes’in hasarının %15’inden, hedefin azami Can değerinin %15’ine getirildi (12/18,75/25,5/32,25/39 + 0,09 Yetenek Gücü).
  • Ateş Burgacı
    • Ateş Burgacı’nın Shyvana Ejder biçimindeyken saldırı gücü ile ölçeklenmesini önleyen bir hata giderildi
  • Ejderin Öfkesi
  • Pasif Zırh /Büyü Direnci bileşeni kaldırıldı
  • Pasif Hiddet Kazanımı 1/1/1’den 1,5 saniyede 1/2/3 olarak değiştirildi
  • Ejder Biçimi’ndeyken Hiddet erimesi saniyede 6’dan saniyede 5’e düşürüldü

Thresh

  • Ölüm Cezası’nı ilk kullandıktan sonra, ipucu Ölümcül Sıçrayış yeteneğini tarif edecek

Twitch

  • Pusu
    • Koruyucu Melek veya Zaman Kayması üzerinde etkinken, Twitch saklanmış halde dirilmesini sağlayan bir hata giderildi

Vayne

  • Son Hazırlık
    • Son Hazırlık’tan gelen görünmezlik, normal saldırı yaparken doğru şekilde bozulacak

Zac

  • Elastik Sapan
    • Hedeflemenin, hedefin büyü kalkanlarını önceden kırmasına yol açabilen bir hata giderildi

Ziggs

Ziggs’in Patlayıcı Lokumu’nu derhal patlatarak veya savaş alanına bırakıp rakipleri uzaklaştırmak için saldırgan bir şekilde kullanmasını kolaylaştırmayı ve ödüllendirmeyi istedik. Ayrıca orta- yüksek lag yaşayan oyuncular için Patlayıcı Lokumu’nun kullanılmasını fark edilir derecede kolaylaştırmak istedik.

  • Patlayıcı Lokumu
    • Artık havadayken yeniden etkinleştirilerek, Patlayıcı Lokumu’nun indiğinde patlaması sağlanabiliyor
    • Atış hızı 1600’den 1750’ye çıkarıldı
    • Geri savurma mesafesi 350’den 400’e çıkarıldı
    • Bekleme Süresi artık Patlayıcı Lokumu patladığında değil, gerçekleştirildiğinde başlıyor
Genel Şampiyon Notları

Haritada ilerlerken sürekli biçimler arasında gidip gelen belli şampiyonların tamamen yüklenmiş Gözyaşı eşyalarına (Muramana ve Seraph’ın Şefkati) erişimleri, mana kullanmadan yapay olarak hızlanıyordu.

Aşağıdaki yetenekler artık Tanrıçanın Gözyaşı, Pırıltı vb. eşyalar için büyü olarak sayılmıyor.

  • Elise’in Örümcek Hali/ İnsan Hali
  • Nidalee’nin Puma Sureti
  • Jayce’in Merkür Çekici / Merkür Topu

Büyünün gerçekleştirildiği ve etkisini gösterdiği zamanlar arasında hafif fark olan birkaç büyüdeki vuruş gecikmesini normalleştirdik.

Aşağıdaki yeteneklerin vuruş gecikmesi normalleştirildi:

  • Brand’ın Alev Sütunu’nun vuruş gecikmesi normalleştirilerek 0,625 saniyeye getirildi
  • Leona’nın Güneş Patlaması’nın vuruş gecikmesi normalleştirilerek 0,625 saniyeye getirildi
  • Swain’s Kımıldama’sının vuruş gecikmesi normalleştirilerek 0,875 saniyeye getirildi
  • Veigar’ın Karanlık Madde’sinin vuruş gecikmesi normalleştirilerek 1,25 saniyeye getirildi

Bitkinlik

  • Kitle Kontrolüne bağışık bir şampiyon üzerinde kullanıldığında, sadece “Yavaşlatılamaz” görünecek

Bağlantı Kopması

  • Kitle Kontrol etkisindeyken bağlantısı kopan Sihirdarlar doğru şekilde üsse dönecek
Eşyalar

Görüş hakimiyeti kurmak isteyen destekler üzerindeki altın baskısının bir kısmını gidermek için Kâhin güçlendirmesinin işleyişinde birkaç değişiklik yaptık ve totem yok etmenin ödülünü tekrar düzenledik. Öncelikle, Kâhinin Karışımı artık ölüm halinde sona ermiyor; yani oyuncular sadece güvenli olduğun bildikleri totemli bölgeleri pasif şekilde temizlemek yerine Kâhin’le daha saldırgan davranabilirler. İkinci olarak, bir totem yok etmenin getirdiği altın artık hem totemi yok eden oyuncu, HEM DE Kâhin’le veya Görüş totemi yerleştirerek o totemi görünür kılan oyuncu arasında paylaştırılıyor.

  • Totemler
    • Keşif ve Görüş Totemleri artık 25 değil 30 altına mal oluyor
    • Wriggle’ın Feneri Totemi artık 15 değil, 20 altına mal oluyor
    • Totem yok etme karşılığında alınan ödüller aşağıdaki gibi değiştirildi:
      • Totemi yok eden, totemin taban altın değerinin %50’sini alır
      • Yakında bulunan ve Kâhinin Karışımı’na sahip olan dost şampiyonlar veya yakına Görüş Totemi koymuş olan dost şampiyonlar, totemin taban altın değerinin %50’sini aralarında bölüşür
    • Keşiftaşı ve Yakut Keşiftaşı artık çanta ipuçlarında yerleştirilmiş Hayalet Totem sayısını gösteriyor
  • Kâhinin Karışımı
    • Ölüm halinde sona ermiyor
    • Süresi 5 dakikadan 4 dakikaya indirildi
    • Görünmezlik saptama çapı 750’den 600’e indirildi
    • Artık saptama etkisinin çapını güçlendirilmiş oyuncuya gösteriliyor
  • Kâhinin Özütü
    • Görünmezlik saptama çapı 750’den 600’e indirildi
    • Artık saptama etkisinin çapını güçlendirilmiş oyuncuya gösteriliyor

Tanrıça’nın Gözyaşı ve Manaveren, düşük bedellerine göre çok çabuk yükleniyordu; bu nedenle yük başına bekleme süresini arttırdık. Diğer yandan, Başmelek Asası üst aşama bir eşya ve daha fazla altın gerektiriyor; o nedenle Başmelek Asası’nı daha hızlı yüklemek için yatırım yapmayı seçen oyuncuları ödüllendirmek istedik.

  • Tanrıça’nın Gözyaşı
    • ÖZEL Pasif – Mana Yükleme
      • Yük başına bekleme süresi 3 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı
      • İpucu güncellenerek asıl işlevselliği açığa kavuşturuldu
  • Manaveren
    • ÖZEL Pasif – Mana Yükleme
      • Yük başına bekleme süresi 3 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı
      • İpucu güncellenerek asıl işlevselliği açığa kavuşturuldu
  • Başmelek Asası
    • ÖZEL Pasif – Mana Yükleme
      • Kazanılan Mana 6’dan 8’e çıkarıldı
      • Yük başına bekleme süresi 3 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı
      • İpucu güncellenerek asıl işlevselliği açığa kavuşturuldu

Daha önce, saldırıları ikinci bir fiziksel hasar kaynağı uygulayan şampiyonlar (senden söz ediyoruz, Jarvan), tek vuruşla istemeden Kara Balta’nın parçala özelliğinde ek yükler kazanabiliyordu. Aynı anda birden fazla normal saldırı yapabilen Shyvana veya Renekton gibi karakterler, parçalama etkilerini normal şekilde biriktirecek.

  • Kara Balta
    • Tek bir normal saldırıda birden fazla Zırh Parçalama etkisi uygulayamayacak

Malmortius’un Ağzı’nın pasif bonusunu bir bakışta anlaşılacak hale getirdik. Maw artık kalkan tetiklendiğinde azami SG değerini verecek; böylece oyuncular tam olarak ne zaman gücünün doruğunda olduklarını bilecekler.

  • Malmortius’un Ağzı
    • Saldırı Gücü 55’ten 60’a çıkarıldı
    • Büyü Direnci 36’dan 40’a çıkarıldı
    • Pasif artık her eksik %2,5 Can yerine her %2 Can için 1 Saldırı Gücü veriyor
    • Pasif tavan değeri 40 Saldırı Gücü’nden 35 Saldırı Gücü’ne düşürüldü
    • Bekleme Süresindeki bir Sihiriçen’den geliştirilirlen Bekleme Süresi’nin doğru şekilde sıfırlanmasını önleyen bir hata giderildi
  • Wooglet’in Cadı Şapkası
    • Şampiyon yetenekleri ve Koma aktifi ile istenmeyen birkaç etkileşim düzeltildi
  • Zhonya’nın Kumsaati
    • Şampiyon yetenekleri ve Koma aktifi ile istenmeyen birkaç etkileşim düzeltildi
Haritalar

Sihirdar Vadisi

Katledilme ödülünü azaltmak için tekrar tekrar ölerek avantaj elde etmenizi sağlayan stratejiler nedeniyle art arda ölümlerde değişiklik yaptık. Bunun insanların isteyerek ölmediği oyunları etkileyebileceğinin farkındayız ve bu durumu izlemeye devam edeceğiz.

  • Art arda ölme altın değerleri Sezon 3 öncesi değerlere uygun olacak şekilde düzenlendi.
  • Örnekler:
    • Sıfırlanmadan üst üste üç kez katledilen bir oyuncunun değeri artık 220 altın (önceki değeri 182 altın)
    • Sıfırlanmadan üst üste altı kez katledilen bir oyuncunun değeri artık 112 altın (önceki değeri 62 altın)
  • Bir şampiyonun minimum katledilme değeri 50 altına yükseltildi (önceki değeri 15 altın)

3.9 Yaması ile, belli şampiyonlara ayrı ayrı, haritaya özel dengeleme değişiklikleri yaparak yeni bir örnek oluşturuyoruz. Niyetimiz Sihirdar Vadisi’ne benzer bir dengeleme uyumu değil, genel oyuncu deneyimini iyileştirmek için bazı dengeleme sorunlarına eğilmek. Bu yamada Kristal Kayalık’ta Kassadin’i ve Uğursuz Koruluk’ta Singed’i dengeliyoruz. Bu yaklaşım başarılı olursa, gereken yerlerde ilave uygulamalarla devam edeceğiz.

Uğursuz Koruluk

  • Singed
    • Uğursuz Koruluk’ta seviye başına Zırh değeri 3,5’ten 2’ye düşürüldü
    • Uğursuz Koruluk’ta Delilik İksiri bekleme süresi 100 saniyeden 120 saniyeye çıkarıldı

Kristal Kayalık

  • Kassadin
    • Kristal Kayalık’ta Boşluk Geçişi’nin bekleme süresi 7/6/5 saniyeden 9/8/7 saniyeye çıkarıldı
    • Kristal Kayalık’ta Boşluk Geçişi mesafesi 700’den 600’e düşürüldü

Sonsuz Uçurum

  • Yeni eşya eklendi: Kış Küresi
    • Tarif: Yenilenme Boncuğu + Yenilenme Boncuğu + Negatron Pelerini
    • Toplam Altın Bedeli: 2080 (birleştirme bedeli: 1180)
    • +70 Büyü Direnci
    • 5 saniyede bir +20 Can Yenileme
    • Özel Pasif: Hasar emen bir kalkan verir. Kalkan hasar almadığında kısa bir süre sonra yenilenir.
Oyun Arayüzü
  • Uzun süredir var olan ve Saldır-İlerle ve İlerle komutlarının sohbet ederken tetiklenmesine yol açabilen bir hata giderildi
  • Değiştirilen bazı tuşların belli tuşlarla ve fare butonlarıyla kullanılmasını önleyen bir tuş atama sorunu giderildi
  • Eşya geliştirme satın alınırken performans gözle görülür derecede arttı
Lig Sistemi
  • Ligler menüsündeki bir seçenek aracılığı ile şampiyonluk aşamasındaki oyuncuları ve takımları izleme olanağı eklendi.
  • Ligler sekmesinde takımları incelerken, bir takıma tıklamak artık takımın en iyi oyuncularını sıralayacak
Genel

Oyuncu Davranışları ekibiyle birlikte çalışıp kendinizinki dışındaki tüm gecikme (ping) göstergelerini kaldıracak küçük bir değişiklik yaptık. Verilere yakından baktıktan sonra, yükleme sırasında pinglerin gösterilmesi, oyunlar başlamadan oyun deneyiminin daha da kötüleşmesine yol açtığını gördük. Nihayet, şampiyon yükleme ekranlarından ping göstergesini kaldırmanın daha sağlıklı bir oyuncu topluluğuna katkıda bulunacağı sonucuna vardık ve harekete geçtik.

  • Yükleme ekranında artık Sihirdar Simgeleri olacak
    • Yer darlığı nedeniyle ilerleme çubuğu kaldırıldı
    • Diğer Sihirdarların ping süreleri kaldırıldı
  • Rün sayfası belirgin derecede düzenlenerek daha somut bir deneyim sunuldu:
    • Belli bir rün tipindeki (Damgalar veya Mühürler gibi) tüm rünleri filtrelemek, boş olduğunu göstermek için griye dönmelerine yol açacak
    • Rün kitabındaki değişiklikleri geri almak artık düzenlenen şeyleri değiştirmiyor
    • Rün envanterinde bir seferde birden fazla rün tipini açmak artık mümkün
    • Rün eklemek için sağ tıklamak veya hızlı eklemek için çift tıklamak, animasyonun tamamlanmasını beklemeyi gerektirmiyor
    • Belli boşlukları azaltmak için rün yuvaları kaydırıldı
    • Kaydırma çubukları daha hızlı tepki verir ve tıklaması daha kolay hale getirildi
    • Kaydırma çubuğu göründüğünde, İstatistikler panosundaki efektler arasındaki bölme öğelerinin ölçeği küçülüyor
    • Bir rünü yerine sürüklemek artık hedef noktanın yanındaki yuvaları aydınlatmıyor
    • Rün birleştirici animasyonları artık daha sade ve daha az CPU yiyor
    • Rün birleştirici filtreleri artık rün sayfası filtreleriyle daha uyumlu
  • Otomatik Kullanma Mesafe göstergeleri devreye sokulduğunda, Kendi Üzerinde Gerçekleştirme için atanan tuş (varsayılan ALT) bırakıldığında değil, tuşa basıldığında yetenek derhal etkinleşecek.Bu, Sivir’in Büyü Kalkanı gibi, normal olarak kendine yapılan yeteneklerin davranışına uyuyor.
  • İstemciye eklenen ipuçları ve göstergelerle yeni ve düşük seviyedeki oyuncular için kilitlenen oyun modları, haritaları ve tipleri daha açık ifade ediliyor
  • PVP.net 1150×720 veya 1024×640 çözünürlüklerinden en uygun olanına geçecek. Deneyimi etkilenecek en yaygın masaüstü çözünürlükleri::
    • 1366×768
    • 1280×768
    • 1280×700
    • 1182×864
  • Logitech donanım desteği artık game.cfg’nizin “General” (Genel) kısmına “LogitechSupport=0” ekleyerek devre dışı bırakılabilir

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here