Orcs Must Die! Unchained İçin 2.4 Güncellemesi Geliyor!

0
29 views

Orcs Must Die! Unchained

Ölen yeşil derilileri konu alan, aksiyon yüklü bu oyun kapalı Beta sürecinde 2.4 versiyonuyla bugün kapsamlı bir güncelleme alacak. Gameforge ve Geliştirici Şirket Robot Entertainment Oziel ile hayat emen bir kahramanı savaşa sürüyor. Oziel potansiyelini oyun turunun ilerleyen kısımlarında gittikçe yükseltir. Savaş puanları ve savaş karargahlarının yeni işleyiş şekli, yeni büyülü bariyerler ve oyun içi kaynak kazanmak için imha edilen nesneler PvP oyuncularının çok hoşuna gidecek.

Army of orcs

Ortak oyun severler ise bundan böyle “Unchained Fortress” haritasında sonsuz modda da bilgisayar yönetimli rakiplere karşı savaşacak. Önceki oyunlardan bilinen ve Cellat’ları metrelerce yükseğe fırlatan fiziksel tuzaklar da incelikli tuzak kurulumu yapmaya imkan sağlayacak.

2.4 yamasında gelecek olan yenilikleri aşağıdaki videodan da izleyebilirsiniz;

Yaşa ama yaşatma: Ruh Hırsızı Oziel

Uçan Büyücü Oziel’in hain bir alışkanlığı var: Kendini güçlendirmek için rakiplerinin hayatını emer. Bir karşılaşma devam ederken pasif yeteneği sayesinde ölen Cellat’ların ve kahramanların ruhlarını toplar. Böylece maksimum mana stokunu sürekli artırır ve bu da Oziel’in diğer yeteneklerini doğrudan etkiler. Bu şekilde hayalet eller çağıran ve etraftaki rakipleri yavaşlatan “Uğursuz Toprak” yeteneğinin etki süresi Oziel’in toplam manasına göre ayarlanır. Diğer bir yeteneği de rakip kahramanın ayağına yapışan bir ruh çağırıp saldırısını %30 düşürmektir. Bu oyuncu Oziel’in saldırılarıyla vurulduğunda yapışan ruh patlar ve Oziel’in manası oranında alan hasarı verir.

Max_vs_Oziel

Ağustos her şeyi yeniliyor: Değişen savaş puanları, imha edilebilir eşyalar ve büyülü kapılar

Oyuncular yeni sürümle birlikte zor şartlar altında kazandıkları savaş puanlarını savaş karargahının geliştirmek için savaş alanından kendi üslerine kadar taşımak zorunda kalmayacaklar. Puanlar bunun yerine kazanıldıkları hattın kamp hanesine eklenecek.

Oyundaki bir başka yenilikse haritanın her yerine dağıtılmış olan vazo şeklindeki imha edilebilir nesnelerdir. Bunlar oyunculara ekstradan savaş ve deneyim puanı kazandırır. Şimdiye kadarki kapıların yerine gelen yeni büyülü bariyerlerin işleyiş yöntemiyse basit: Oyuncunun kendine ait birimleri ve silah arkadaşları doğrudan geçiş yaparken, rakip Cellat ve oyuncular alışılmış yöntemlerle yollarını açmak zorunda kalacak. Hasarlı bariyerler belirli bir süre içinde kendi kendine yenilenirler. Tamamen imha edilmiş engellerinse önce tamir edilmesi gerekir.

Daha fazla oyun derinliği, daha anlaşılır bir mekanizma

Savaş puanı mekaniğinin değişmesi oyunculara vakit kazandıracak ve savaş alanından uzaklaştırmadan yeni taktiksel imkanlar sunacak: Zaten iyi organize edilmiş hattı mı destekleyeceksiniz yoksa ekibin ilerleyen kısımlarda haritada üstünlük kazanması için kalan rotalara mı odaklanacaksınız? Acemiler ise daha kolay giriş yapabilmek için Robot Entertainment’tan tüm tuzak, Cellat ve eşyaları içeren, tamamen yeni bir başlangıç destesi alacak. Bu süreçte geliştiriciler de kahramanların, kartların ve ödüllerin dengelenmesi için ince işlere yoğunlaşmış olacak.

Güncellemedeki en önemli değişikliklerin bir tablosu:
*Yeni kahraman: Saldırgan bir büyücü olan Ruh Hırsızı Oziel’in yetenekleri toplam manasına bağlıdır.
*“Unchained Fortress” haritası artık PvE’de de oynanabilir.
*Savaş puanları kullanabilir kaynak olmaktan çıkıyor, bu para birimi artık doğrudan savaş karargahına gider.
*İmha edilebilen nesneler oyuncuya ve etrafındaki müttefiklerine ekstra savaş ve deneyim puanı kazandırır.
*Sevilen fiziksel tuzaklar sonsuz mod için geri döndü.